Tugcerylmzkerem Hanimlar emzirme sudyeni kullaniyorum ama kiyafette durusunu sevmiyorum disari cikarken normal takmak istiyorum siz nasil emziriyorsunuz normal ile
Tugceonrdml_ Tugcerylmzkerem evde de normal sütyen kullanıyorum alttan çıkarıp veya askısını çıkarıp emziriyorum emzirme sütyeni sadace doğumdan sonraki 1 hafta kullandım sevmedim
Patilimom Tugcerylmzkerem normal sütyen daha bile rahat oluyo aslında özellikle balensiz sütyense. Alttan üstten farketmiyo direk çıkarıp veriyorum 😀
Doga_sever Tugcerylmzkerem emzirme sutyenleri asiri sacma.hic bir ise yaramiyor. Bosyere almisim.ben emzirme doneminde sungerli de kullanamiyorum zaten. Yarim atlet seklinde olanlari kullaniyorum
mucella_ada 10 aylık oldu bebeğim yeni yeni dışarı çıkarken normal sütyen kullanmaya başladım askısını omzumdan indirip kupunu kıvırıyorum içe doğru ancak böyle sıcak bir yandan zor oluyor feci şekilde yanıyor ve terliyorum hala
Morusevenanne Tugcerylmzkerem ben de emzirme sütyeni kullanamadım. Rahat gelmedi sütyenin durumuna göre yukarı sıyırıp veriyorum sonucta önemli olan kahverengi kısmı emebilmesi.
Tugcerylmzkerem Morusevenanne Gecen ben yukardan siyirmaya calistim canim yanmisti bende asagidan siyirayim tesekkur ederim☺️
okuyananne222 Tugcerylmzkerem normal sütyen kullandım hep. Misal arabada iken kopçasını çıkarmadan yukarı kaldırıyorum o şekilde emziriyorum zorluk çekmedim
4bilge12 Tugcerylmzkerem pentinin lotus modelini tavsiye ederim kesinlikle 👍🏼 Askısını çıkarıp sütyeni içeri doğru katlayınca bebeğim çok rahat emiyor. 1 tane alıp denemenizi öneririm. Askısızda kullanabilirsiniz. Ayrıca toparlayıcı.
Tugcerylmzkerem 4bilge12 Yaa oylemi cok tesekkur ederim muhakkak alacagim hemen bakiyorum sitesine ☺️
turunculuanne Tugcerylmzkerem ben normal kullanıyorum. Alt kısmından göğsümü çıkararak. Emzirme sütyenleri üstten açıldığı için kızım memeden ağzını çektiği anda sütyenin alt kısmı ıslanıyordu bir türlü çözüm bulamadım sürekli değiştirmekten yoruldum ve normal sütyene geçtim. Bence hiç gerek yokmuş emzirme sütyenine falan. Normal rahat kalıp sütyenlerden alıyorum rahat rahat emziriyorum valla.