Benimde sezeryandan sonra kalcam cok ağırdı aşırı sonra bacagima atti sonra oteki kalcam oda bacagima atti doktor doktor geziyorum bebegim 3 aylik olacak. Rontgen cekildi kaslarda ödem var dendi fizige gttm emar cekti omurgda iltihap varmis ramotolojiye gttim ya romatizma yada hamilelikten kaynaklanan iltihap olabilir dedi suan beklemedeym emari inceleyp aricaklarmis beni. Suan diz kapagimin üstü agriyo ve uyusuyor agriyla beraber allahm kmseyi sagligiyla imtihan etmesin