Mom34743 yani öyle olda nöbet tarzı birşeyler olması lazım demişler yaaa nörolojik kamera lazım canım kayıt yada telefon azcıkta ışıklandırma inşallah öyle birşwy değildir oyundur ben öyle düşünüyorum bizimki 2 ay yaptı yaaa bende artık dedim doktora götüreyim bıraktı kameraya çekicektim artık sinirim bozuluyordu .Doktora gidin tabiii farklı birşey görüyosanız siz daha iyi bilirsiniz .ama göz kapatması kaç dk mesela