Bkttduha Arkadaşlar bebeğim 55 günlük 2 aylık sayılır artık kucağıma aldığımda yüzü bana dönükken sürekli elleriyle beni ittirip havaya bakıyor bi köşeye bakıyo yada normal mi sizce böyle bişey yaşayan var mı
Bkttduha Elisa- kucağındayken de mi inceliyo ya kucağıma alıyorum hemen elleriyle yakama yapışıyo ittirip tavsna dikiyo gözünü korkuyorum bende bi anormallik mi var diye
Mirosunannesi Bkttduha hayır çok normal benimkide tavanları incelerdi şimdi gözünün içine bakıyo insanın anca algılıyor bebekler yüzü canım korkma 💖 3 aylık bebeğim
Bkttduha Mirosunannesi çok şükür canım ya valla kucağına alan herkes aynı şeyi söylüyo bu çocuk neden böyle yapıyo diyr benimde beynim yandı artık
guldem34 Bkttduha normalmiş :) başlarda ben de niye sürekli oraları izliyor diye araştırıyordum. Arkadaşlarımın bebekleri de bakıyormuş, ondan sonra rahatlamıştım :) bir de beyaz renk olduğu için de tavana bakabilir 🙂
simaysmother Bkttduha kızım 2 ay 2 günlük, 1 haftadır aynı şeyi yapıyor. yatarken de kucağımdayken de tavanı izler kafasını zorla kaldırıp, yorulunca bırakır geri kaldırır :) etrafında çok ilgi çekici hareketli bişey yoksa hep havaları izliyor.
Bkttduha Elisa- emerken direk yapışıyo karnı doyunca ittiriyo havaya bakmaya devam ama kafayı hep geriye veriyo