Karaninannesi33 Patilimom bizimki kavramayı ve kahkaha atmayı öğrendi yeni çok tatlı atakları çektiğimize değiyor🥰
Karaninannesi33 Patilimom bizimki de 3ayı doldurduktan sonra başladı yeni yeni 🥰 yakında yapar sizinki deee
1ikizannesi Patilimom aynı şeyleri bende yaşıyorum 😔 2 ay 16 günlük ikizlerim var dünden beridir oğlum aşırı huysuz sürekli ağlıyor uyusa 15 20 dk anca uyuyor düzenimiz şaştı kızımda herhangi bir şey yok şükür ama çok yoruyor
Patilimom 1ikizannesi gerçekten yorucu kısa zamanda geçer umarım 😊 ikizler olsa bile aynı anda atak olmuyo demekki
1ikizannesi Patilimom inşallah geçer ya 🙏🏻 Evet ikizler ama çok farklı ikisi de iyiki de öyle ikisi birden başlasa naparım hiç bilmiyorum 🙈 ☺️