Anneler yardımınıza ihtiyacım var😔Kızım 7.5aylık.5. aya kadar banyo yapmayı çok severdi.Sudan çıkmak istemezdi.Şimdi ise banyo yapıcağını anlayınca hemen ağlamaya başlıyo.Kesinlikle oturtamıyoruz ayakta duruyo ağlayarak yıkıyoruz🤦♀️Bir akıl fikir firin lütfen😪Aynı ayda bebekleri olan anneler sizde durum nasıl🤔Şimdiden teşekkür ederim🥰