Limonluseker Kızlar benim dudağım da 2 tane uçuk çıktı çok kötü ne konuşabiliyorum nede yemek yiyebiliyorum hemen geçmesi için çözümü olan varmı hemen geçsin ya oğlumu bile öpemiyorum😩
babyackgz Limonluseker bende de senede en az 2 kere çıkar bir de kocaman şişer tipim kayıyor resmen acısı da bir yana 🥺
Brcfayrt Limonluseker zovirax krem tek çözümü anında kurutup acısını alıyor😊 aseton sarımsak gibi seyler daha kötü yapar😊
Limonluseker Cnksncnsu ya benim dudağımın dışna bile çıktı enfeksiyonlu bi şekilde kaşınıyor acıyor değişik bişey😭
Gulgugul Cnksncnsu ay ruj surmeyiin sakin. Uçuğa sebep olan virüs ruja hulasiyo ve çok uzun süre canlı kaalbiliyo.daha sonra ruju tekrar.kullandiginizda dudakta en ufak bi cizik bile.olsa.ucuk tekrarliyo
Mugeela44 Ayva çekirdeklerini kahve fincanının içine koyun 3 4 damla da su koyun bi kaç saat bekleyin jel kıvamı olunca dudağınıza sürün iyi gelir ☺️
Mom832324 Limonluseker bende de çok çıkar ne denediysem olmadı kendi kendine geçmesini bekleyin. Şu an bile benim yanagimda var dün sinirden çıkıverdi hemen. Çok kasiniyordu kolonya dokundurdum geçti kaşıntısı su an kabuk bağladı
Mevakemaleyna Limonluseker canim tahta kasigi isit biraz aciyacak ama ucugun uzerine bas korkut hemen gecer ve birdaha cikmaz
Limonluseker Mevakemaleyna uçuktan çok ben korktum cnm 😂😂dokunmadığım halde acıyor onu nasıl yapacam cesaretim yok
Mevakemaleyna Limonluseker bende de her sene cikardi heryerimde babam da oyle yapti artik ciksa da az cikar tek tük
Birbebek34 Limonluseker bende de çıkar birçok yöntem denedum en iyisi sarımsak oldu ilk uçugun ustune koyunce biraz yakıyor ama hem cabuk iyileşiyor hem de kaşıntı olmuyor . Sarımsağı ince bi dilim kes yara bandıyla yapıştır 🙏🏻