Mery-8 ikbalkr benim oğlumunda üstten 3 dişi ayrık bende burda bekliyim merak ediyorum sonradan birleşir mi 🤷🏻♀️
ikbalkr Dilara8228 kuzenimin bebeği çok ayrık üst ikisi birleşmiyor dökülene kadar demişti onunki de 1 yaşında. öncekinden tecrübeli 6 yaşında oğlu var da. Umarım birleşir😅
Duyulurum ikbalkr genetik bir durumdu galiba bu. Benim oğlumun da ayrık şu an. Çocukluk fotoğraflarımiza bakıyorum bizimkiler bitişikmiş
Dtbrc ikbalkr süt dişleri ayrık olması lazım zaten normali bu eğer bitişik olursa ilerde çapraşıklık olması ihtimali doğuyor illa olacak değil tabi de potansiyel var diyebiliriz,daimi dişleri çıktığında sonra gitgide birleşir (diş hekimiyim)