Fatmabas10 Nutricia infatrini mama nasıl kızlar kullananız var mı bi faydasını gördünüz mü birazcık kilomuz az olduğu için doktorumuz ropar yazdı yeni kullanmaya başlıcaz
GoGirl Fatmabas10 yegenim kullanmıştı kilosunu persentl degerlerinim icine sokmustu ama oyle bariz bir kilo aldirmasi olmadi
Kardelenefe Fatmabas10 çok güzel bir konuya deyinmissin canım dün bizde doktora gittik aşıya aynı mamayı verdiler daha denemedim takipte kaliyim inşallah işe yarar
Minikmucizem02 Fatmabas10. oğlumun da kilosu az diye doktor vermişti 2-3 hafta kullandık sonra ne olduysa oğlum içmemeye başladı ağzını kitledi bir tütlü içen adam içmez oldu anlamadm neden oldu diye ama🤷♀️o yüzden kilo aldırıp aldırmadığını anlayamadık