Ysmnmrt0 Deletedmom44 ben sezeryan için değil başka bir dikiş izim için kullanıyorum adı “Scar esthetique”
simaysmother Deletedmom44 benim doktorum bepantholün kabarık ve kızarık yara izi oluşumunu engelleyen kremini önerdi. 1 aydır kullanıyorum doğum yapalı 2 ay oldu ameliyat izim çok belirgin değil. şişlik zaten yok ama kızarıklık da azalıyor.
Ysmnmrt0 Deletedmom44 aynı zamanda lazer tedavi de görüyorum ikisi birlikte azalttı canım sadece kremi kullanmadığım için sadece krem için yorum yapamıyorum
Sumeyraas 151020 faydasını gördünüz mü? Ben de bu hafta kullanmaya başladım. Günde iki kez 6 ay düzenli kullanmalısın dedi doktorum.
151020 Sumeyraas ben başka bir ameliyat olmuştum onda gördüm ama hamilelik karnemde düzenli kullanmadım şimdi 7 ay sonra tekrardan başladım ben de sonucu görmeye başlayacam diğer amemuyatımın izi belli değil onu söyleyeyum