Esra-ozsusam4 kızlar iki üç gündür böyle kırmızlık var bezin degdiği kısım. bezden midiir acab ? alerji gibi bir sey mi ki:( https://www.hizliresim.com/9fdmc1t
Deletedmom0099 egzamaya benzettim ben ama cocuk doktoruna değil cildiyeye götürmenizi tavsiye ederim, biz boşuna kortizonlu krem kullandık bu yüzden
Birkizbiroglan Esra-ozsusam4 Bizimde böyle olmuştu, doktor temas egzamasi olmuş demişti. Bezden kaynaklı,birde sıcak olduğu için sonucun böyle olduğunu söyledi. Krem vermişti 1 gün içinde geçti
Esra-ozsusam4 Birkizbiroglan kremin adı neydi cNım. benmde aklıma bir tek bez geliyor:( havalarda sıcak oldu iyice izmirseyiz