minigim_35 Kızım 19 aylık. Yemek yemediği için emzirmeyi bırakıyorum. Salça sürdüm bir kere. Çok canım sıkılıyor. Gözümün içine bakıyor ama kararlı olmam gerek :( sizler kaç aylıkken ve nasıl bıraktırdınız?
bsrkrgx minigim_35 19 aylık bıraktırmak üzereyim gece beslenmesini kestik baya azaldı ama bişey sürmedim bence lütfen siz de öyle yapmayın kademeli bi şekilde azaltın. 19 aydır aranızda bi bağ kuruldu birden kesmeyin bu şekilde
KoalasMom minigim_35 Kademeli şekilde bıraktrmanız bebeğinizin psikolojisi için daha iyi, salça vs sürerek iyi bir şey yapmıyorsunuz maalesef. Önce gece beslenmesini ardından gün içindeki emzirme aralıklarını açıp oyalayıp uzatarak bıraktırmalısınız
Cgnege44 minigim_35 ilk çocuğumu 17 . Ayda biraktirmistim 3gun zor oluyor sonra bırakıyor ama başta azaltmaniz lazım birden olmaz ve hazırlıklı olmanız lazım ağlama krizlerine karşı
Asli123 minigim_35 ay lütfen bunu bebegnıze yapmayın. Ben birden kesilmesine çok çok karısıyım. Hemde küçük daha. Eltim de birden kesti. Yemıyor diye. Değişen bişe olmadı. Çocuk acıkınca yiyor zaten. Huyu çok değişti bebegının. Onlara gittiğimizde sürekli cocugumu itti. Hayatta yaptığı birsey değildi çok korur severdi. Hırçınlaşmıştı
minigim_35 bsrkrgx maalesef denedim kademeli bırakmayı ama asla başarılı olamadım. Sürekli beni istiyor. Dikkatini dağıtamadım. Bu yola başvurmak zorunda kaldım :(