Mom356 evet benimde sürekli ayaklarım ağrırdı, benim erken doğum riski de vardı sürekli yattığım halde ağrıyordu, artık kucağımda kızım çpk şükür şimdide kollarım ağrımaya başladı🤣 hamileliğin tadını çıkarmaya çalış her türlü bitecek ağrılı ağrısız, hayırlısıyla kucağınıza alın inş