Merhabalar bebeğim 10 aylık. biberonla su içiyor ama mama içmiyor 😢 acıkana kadar vermeyim dedim çok uzun zaman beklettim daha sonra verdim yine bir kaç yudum içip bıraktı ek gıdayı da azalttım mama içmeye tekrar alışsın diye ama olmadı..zayıfladı çok üzülüyorum