Usrkbr Kızlar dikişimin az üstü ağrıyor 52 gün oldu.. Hala leke de geliyor.. Aynı durumu yaşayan var mı?
ZBosma Usrkbr benim doktorum dikişimin olduğu yere havlu koymamı önermişti çünkü terledikçe dikişte ağrı oluyor belki faydalı olur sizin içinde
Esin12121212 Usrkbr çok normal benim sezeryandan sonra 70 gün leke geldi ve dikiş yerlerim 10 Ay oldu hala arada ağrır senin kide agrir