Merhaba bebeklerinizin saçlarını, kafa derilerini fırçalıyor musunuz? Daha tabi bir tutam saçı (5 aylık) olduğu için fırça almadım ama gerekli görülen bir rutin ise doğal yumuşak uçlu fırça alacağım. Fikirleriniz nedir? Fırçalama yapıyorsanız marka öneriniz nedir? Teşekkürler güzellikler 🌸