O kada karşıyım ki ilk 6 ay anne sütü taraftariyim fakat babanneme karşı kıyamadım dinlemedi beni ve enginar, patates ve muzun tadına baktırdı 🤦 verme dedikçe bişey olmaz ben seni böyle büyüttüm dedi tadını alsın dedi ama kavga cikcakti az kalsın 8 yaşına kadar o baktı bana çok güveniyorum ama gereksiz görüyorum şimdiden tadımlık bakmasını suttum varken herşeyin yeri zamanı var diyorum sana mı sorcam diyo oğlum da enginarı çok sevdi cuk cuk çekiyor elimden bişey gelmedi 🤦