Kkbraaa Kizlar kızım tam 6 ay 1 günlük , 5 gündür kaka yapmıyor , anne sütü alan bebeklerde normal diye biliyorum ama hiç böyle olmazdı en fazla 3 gün sürdüğü olmuştu, bir de gaz çıkarıyor sürekli, normal mi başına gelen oldu mu neler yaptınız acaba
Birceninannesi Kkbraaa benim kızım ek gıdadan sonra 4 gün yapamamıştı ve çok rahatsız olmuştu. Fitille zar zor yaptrdık. Demir ilacı da yapabilir doktorumuzun tavsiyesiyle demire ara verdik. Bi tanıdığımızın bebeği de aynı durumu yaşadı onların brz daha uzun sürmüş bebeğin bağırsakları iltihaplanmıştı malesef. Yarın da takip edin huzursuzluğu ıkınması vs var mı varsa geç kalmadan doktorunuza götürün
Kkbraaa Birceninannesi Çok teşekkür ederim canım , 1 çay kaşığı zeytinyağı verdim bugün , onun üzerine yaptı
Birceninannesi Kkbraaa oh geçmiş olsun nasıl zordur çok iyi bilirim gözünüz aydın ben rahatladım sanki😅