Yagmur1c Yaklaşık 20 25 parça var elimde tulum alt üst takım zıbınlar fermuarlı kundak hepsini 100 tl ye vereceğim birinin de işi görülsün çok kısa giydi oğlum zaten şuan 2 buçuk aylık bile değil dar geliyor
BenMathilda Yagmur1c Merhaba, görselleri burdan iletmelisiniz öncelik olarak. https://imgyukle.com/ adresine giriyoruz. Yükleme yaptıktan sonra aşağıdaki görseldeki gibi sonu .jpg ile biten linki kopyalayarak fotoğraflarınızı yayınlayabilirsiniz.
Yagmur1c Yagmur1c [url=https://resimyukle.link/i/Ww4nA][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/Ww4nA.jpg[/img][/url]
Yagmur1c Umutalim martta doğum yaptım zaten kadife tulum var içinde ne çok kalın ne çok ince mevsimlik hepsi
Yagmur1c Taze1mom canım valla 100 den aşağıya olmaz benimde 2 buçuk aylık bebeğim var bende onun eksiğini alacağım en uygun fiyatı yazdım birdaha işimi görmeyecek diye ikinci çocuğum çünkü