NurrA çok teşekkür ederim ben en uçta yaşadığım için hiç bi anne o dönemlerini benim gibi kriz içinde kalarak geçirsin istemiyorum doktor bile inan geçecek dediğinde beni kandırıyorlar diyordum biri sussa diğeri başlıyordu onlar içinde çok zordu bi kere kızımın ağlamaktan sesi kısılmıştı 5 saat aralıksız bir saniye susmamıştı sakinlememişti ama şimdi maşallah subhanallah nasıl gülerek kalkıyor kıpır kıpır hep cıvıl cıvıl rabbim seninde evladının yüzünü bir an önce güldürsün ama tek odağın bugünün geçeceğini bil ben stres olduğumda inan onlar bunu biliyor daha çok ağlıyorlardı ben sakinleştim onlar sakinleşti ne zaman sıkılırsan yaz sanal bir kardeş gibi derdine ortak olurum sıkıntını çok iyi anlıyorum