Herkese selam🌸
2 aylık bebeğim var emziriyorum geçenlerde tam 2 göğsümün altında yani mide yanması gibi bi acı hissettim ve zaman ilerledikçe sırtıma kadar vurdu yanması. Acile gittik serum yedim hemen düzeldim. Bugün gene aynı yanma hissi var iki akciğerimiz ortasında duran boşlukta bile diyebilirim. İlerleyecek diye korkuyorum geçenki gibi yaşayan var mı acaba, eskiden kambur gibi emziriyordum hep yanlış ondan falan dediler ama düzelttim emzirmemi tabiki bilmiyorum😔