Merhaba kızlar bebeğim 7ay 2gülük. Yaklaşık 2 aydır emme süresi ortalama 3dakika. Bu durum beni endişelendiriyor. Emmesi için ısrarcı oluyorum emmiyor. Birkaç kere deneme amaçlı mama verdim, memenin üzerine mamayı içiyor. Ne yapmalıyım? Bu aylardaki bebekleri olan anneler bebekleriniz ortalama ne kadar emiyor? Yardımcı olursanız memnun olurum.