Kızlar bebeğim 14 aylık ve hala pipet kullanmayı bilmiyor 9 aylıkken aventin pipetli suluğundan aldım ama hiç öğrenmedi bardaktan su içiyor 9 aylıktan beri ama dışarı çıkarken vs yanıma suluk alamıyorum içmiyor diğer türlü de pratik olmuyor nasıl alıştırabilirim yada neden içemiyor acaba ? Normal pipette deniyorum içemiyor ısırıyor 😂