Oykuaygun Yeni yeni huyları başladı ya normal mi? Uykuda ve karını doyururken ağlamıyor onun dışında hep ağlıyor neredeyse. Nedeni nedir? Ne yapmalıyım? Kucağa alıştı hep kucakta kalmak istiyor
Jument Oykuaygun benimki doğduğundan beri ağlıyor, yani uyanık olduğu vakitleri ağlayarak geçiriyor. 28 günlük bu arada..
Mehmetbusra Oykuaygun gazı olabilir çıkarsanız da belki ufak vardır ve çıkmıyordur o rahatsız edebilir. 1 ay 13 günlük benimki de karnı doyduktan gazı komple çıktıktan ve altı değiştikten sonra ağlamıyor. Etrafı izliyor
Oykuaygun Mehmetbusra masaj yaptım şuan uyudu. Kucağa da alıştı. Kalkıp yürüdükten sonra sıkıntı yok etrafı izliyor sonra uykuya geçiş yapıyor
Bebegimm1 Oykuaygun gazdır kucağa almaktan cekinmeyin 3.ayindan sonra kucaga alısıyorlar suan kucak ne bilmiyorlar
Oykuaygun Bebegimm1 ayy kucağa alıp gezince hemen susuyor yeter ki gez yani sonra etrafı izliyor ve uyuyor 😁
Mehmetbusra Oykuaygun zaten kucakta gezdirirken gazları çok rahat çıkıyor belki o yüzden daha çok kucak istiyordur :) bir de 0-3 ay dönemindeyseniz size çok ihtiyacı oluyor kokunuza vs sadece birşey olduğunda ağlamıyor sizi istediğinde de ağlıyor
Sevdamavi Oykuaygun canım sabretmekten başka yapabilceğin hiçbişey yok dördüncü ayda gaz tamamen geçiyor.Atak dönemleri de sebepsiz aglamalar iştah kesilmeleri oluyor.Netten doğum tarihini yazarak atak haftalarını görebilirsin.Gaz için her bitkisel ilacı denedim biraz rahatlattı üçüncü ayımızı doldurduk mızmızlanmaları azaldı
mlsmrtgl Oykuaygun Öncelikle doktorunuza danışıp probiyotik kullanmaya başlayın. Gaz masajı videoları izleyip gaz masajı yapın. Gaz için olan kiraz çekirdeği torbalarıda işinizi görür. Birazda deneme yanılma ile anlayacaksınız neyin işe yaradığını.
Mevakemaleyna Oykuaygun sey var bebek zekasini gelistiren klasik muzik bethoven mi ne calio onu dinlerken azicik duruyor
morjaguar Oykuaygun gaz damlası, probiyotik, beyaz gürültü, karın masajı, pedal çevirme hareketi, kiraz çekirdeği kemeri veya patiği. her emzirmeden sonra muhakkaktır gazını çıkartın. sizin yedikleriniz de etki eder, gaz yapmayan şeyler tüketmeye çalışın
Mevakemaleyna Oykuaygun ayni arada memede aglayasi tutuyor benimkinin gazdan cikartiyom 3. Gun kaka yapti aman bee keske dışardan bakınca gibi olsa hersey
Berrakrks34 morjaguar bizde bir aylık olduk dün bunların hepsini yaptım hâlada yapıyorum damlada kullanıyorum gaz yapacak yemekler vs yemiyorum ama karnı şiş hava dolu resmen kasıkları çok sert bizimki de kolik malesef napıcam bilmiyorum 🤷♀️
Oykuaygun Berrakrks34 Allah bize sabır versin ne diyeyim 😥 bebişler de ne yapsın ki çıkaramıyorlar gazlarını kıyamam onlara
morjaguar Berrakrks34 masajı günde 5 6 defa yapın bence en az. ama 3. aydan sonra azalacaktır. geçmeyecek gibi geliyor biliyorum ama geçiyor 🍒
morjaguar Berrakrks34 Oykuaygun ha bir de gaz sancısı ile ağlarken çocuğu kolunuza yüz üstü şekilde yatırıp ileri geri sallarsanız ağlaması hafifliyor, bu beni çığlık çığlığa ağlarken bayağı kurtarmıştı 😊
AliDeniz Merhaba anneler, bizim bebiş te yarın 1 aylık olacak. 13. Günden itibaren gaz sıkıntımız başladı. Gazı olduğu zaman hep emmek istiyor sanırım tek bildiği şey emmek olduğu için acı çekince direkt memeye saldırıyor. Sancısı olduğu süre boyunca sadece memede rahatlıyor. Fazla süt içtiği için de rahatsız oluyor sonra böyle kısır bir döngü yaşıyoruz. Gaz damlası kullanıyorum günde 2 kez , ebebekte satılan rezene kimyon çayı aldım kendim tüketiyorum sanırım biraz fayda etti. Bacak hareketleri ve ayak masajında biraz sakinleşiyor. Kiraz çekirdeğini denemedik henüz ama deneyeceğim. Kucağa almaktan çekinmiyorum henüz küçük olduğu için ve gaz sancısı çok olduğu zamanlar göğsümde uyuyor arada uyansa da kucağımdayken tekrar uykuya dalması kolay oluyor yeter ki acı çekmesin :( insan gerçekten çaresiz hissediyor kendini :(
Oykuaygun AliDeniz hem biz yıpranıyoruz hadi bizi geç çocuklarımız acı çekiyor. Keşke bir kesin çözümü olsa