enh-enh bizim de ev sıcak olduğu için burnu çok kuruyo. O yüzden 15 günlükten beri serum fizyolojik sıkıyorum. Uyandığında tıkanmışsa sabah da sıkıyorum yoksa sadece akşamları sıkıyorum uyumadan önce. İyice doluysa burnu o zaman burun aspiratörüyle de çekiyorum serumdan sonra. Ama seninkinin hırıltısı genizden mı boğazdan mı ciğerden mı. Doktor dinledi mı hiç.