Cns_28 Mavsnz06 ben kiwi sleepy beşik kullanıyorum memnunum hem hafif hem katlayabiliyor ama gerçekten şimdiki aklımmolsa heralde direk park yatak alırdım çünkü beşiklerin ömrü 6 ay falan. Park yataklar da katlanabiliyor hemde her yere taşınıyo 🌸 şimdi park yatak alıcam bende.
menekseyagmr Mavsnz06 park yatak öneririm uzun süreli bir yere gideceksem hooop katlayıp götürüyorum öyle fazla yerde kaplamıyor. Joie marka aldım hem geniş ara katıda var çocuk büyüdüğünde aşağı indirebiliyorsunuz. Ben çok memnunum açıkçası beşikten daha kullanışlı
keskebirazuyusam Sakın beşik alma, ben Hamak beşik aldım bebeğim 1 buçuk aylık oldu şimdi uyumuyor beşikte. Dağınık uyuduğu için sevmedi beşiği, şimdi bide park yatak alıcam mecbur
Cns_28 Mavsnz06 internete girip görsellerden ya da videolardan araştırın bence 🌸. Daha büyük ve yüksek olduğu için bebekler içinden kolay kolay tek başlarına çıkamıyolar ve daha uzun ömürlü beşiğe göre