Astadavistabeybi Bebeğimin ateşi 37,5 nemli bez yaptım ateş konusunda biraz panik biriyim calpol verdim başka ne yapabilirim.gündüz duş aldırmıştım
Minikuzu Astadavistabeybi çok ateşi yok ki. Birde her ateşte hemen ilaç verirseniz bağışıklığı olmaz. Doktorumuz 38i geçmeden calpol verme diyor vücut dirensin bşraz
Astadavistabeybi Minikuzu kuzum kızımın kulak zarı patladı doktorumuz günde 2 kere ver dedi ağrıyı da keser diye ama ateşi 38 e yaklaşınca dediğim gibi ateş konusunda inanılmaz korkuyorum