Merve064 canım üzülme çoğu anne bu emzirme konusunda sıkıntıya düşüyor benim sütüm vardı ama 4 ay zorla emzirdim cunku hiç emmek istemedi 4. Aydan sonra artık hiç almadı suan 8.5 aylık hala sağarak veriyorum ilk zamanlar az cıkıyordu iki saate bir 20 dakika sağdım hep bestlak damla kullandım bol su içtim sonra arttı sütüm bi göğsümden süt hep cok azdı az olanda 60 cıkarken süt olan göğsümden 120-150 cıkıyordu. Tabi sonradan bebek hareketlendi ben calışıyorum sağma sürelerm uzadı o yuzden de sütüm kesilmek üzere. Ama sık sağmaya devam edebilseydim kesilmezdi .senin bebeğin küçükmüş inşallah memeye döndürebilirsin sağmak cok cok zor cunku. Allah yardımcın olsun.