Kızım 9 ay 13 günlük. 13 gün önce ilk dişi çıktı üç gündür de ateşi vardı. Calpol dolveni dönüşümlü verip ateşini düşürdük. Sanırım ikinci dişimiz de çıkmak üzere. Bugün iştahı yok, kaşığını daha uzatmadan kusuyor gibi midesini bulandırıyor. Sabahtan beri hiç bir şey yemedi sadece emdi. Ne yapacağımı bilemedim. Acaba ateşi düşsün diye sıkı giydirmedik atletle kaldı bir gün boğazı mı ağrıdı üşürüpte. Napacağımı bilmiyorum