Kızlar kızım 4 buçuk aylık 3 ay emzirdim sütüm kesildi 1 buçuk aydır sadece mama veriyorum aptamil kullanıyordum 2 gün önce bebelac denedim içmesiyle ilgili sorun yok direk aldı tadını farketmedi fakat bugün kakada hafif kanlı mukus gördüm endişe etmeli miyim allerji ola bilir mi sizce mama değişince tecrübeli anneler yardimci olurmusunuz🙏