zeynepduha benim bebeğim de 1 buçuk aylık aynı durum bende var. Emzirmeden önce ön sütü sağıp dolaba atıyorum. Akışı yavaşlıyor hem ön süt gaz yapıyormuş sonraki gelen süt yağlı süt daha faydalıymış bi nevi ön sütü boşaltıyoruz gibi düşün. İlk ayda sürekli boğazına kaçıyor boğulur gibi emiyordu şimdi yine başa çıkabiliyor. Dediğim yöntemi bi dene istersen. İnşallah sağlıkla büyüt evladını🙏🏼