Leyladru ben bahçede yapacağım kız olduğu için herşeyi pembe ve gold yapacağım önümüzdrki ay olduğu için şimdiden başladım ben🙈 tütü etek yaptm , sigara böreği sardım attım buzluğa, zencefilli tarçınlı kurabiye yaptm paketledim madam cocdan kasalar almitm süsledim ona koydm, limonata için sebil aldım toz pembe halat iple ve çiçeklerle kapağını süsledim, şişeleri boyayıp vazo yaptm süsledim onlara çubuklara halley ve etipuf saplayıp paketleyip çiçek gibi onlardan koyacağım, süs olarak da çubuklardan çerçeve yaptm süsledim magnet yaptm ona fotograf çıkaracm işte, beyaz zıbın alıp onu süsleyeceğim şimdi. öyle yani hani konsept yapmadım anlamayacak nasılsa diye, tek maaşla geçinmek zor malum heleki bodrumda olunca organizasyona verecek durumum yoktu ve elimden geliyo diyede kendim uğraşıyorm ben tekim bide uyıdukça geceleri ufak ufak hazırlıyorm bence pinterestte çok güzel şeyler var ordanda bakabilrsn ben hep ordan bakıp yapıyorm