Zelihadefne Arkadaşlar bebişim cok agresif emiyor. Hapır hupur 3buçuk aylik şuan. Emerken çok gaz yutuyor gort gort diye duyuyorum sesini. Hic durmuyor yerinde sürekli hareketli emiyor. Bu aylarda olur mu böyle?
Teemo07 Zelihadefne valla bizim 2 haftadır öyle. Yani 1 aylıkken den itibaren basladı. 2 aylık olacagız hala aynı. Sanki memeyi agzından alıyorlar. 🤦🏻♀️