Kızlar bebeğim bir aydır aşırı huzursuz . Ataktan çıktık yine aynı doktorlara götürdüm hiç birşey çıkmadı çok şükür diş olabilir diyorlar birşey de vermediler ne yapacağımı şaşırdım ne elde duruyor ne oyuncaklarla oynuyor uyumamak için direniyor sürekli huzursuzluk var . Diş mi sizce bir ay sürer mi ki ne yapacağım ben çok yoruluyorum