Selam kızlar
Kızım 7 ay 23 günlük yaklaşık 2 aydır geçmeyen kabızlığı var. Gliserin fitil kullaniyorum dr bagirsaklarinda bir sorun olmadiğını büyüdükçe düzeliceğini söylüyor. Yurt dışında yaşıyorum ve kolay kolay ilaç vermiyorlar. Üzülüyorum aklınıza gelebilecek herseyi denedim. Erik kayisi zeytinyağı masaj olmuyor düzelmiyor aynı sorunu yaşayan varmı cözüm bulabildinizmi ?