merhaba
bebeğim 6 aylık oldu. kardeşim dişlerini kontrol ettiğinde bir haftaya patlar uçları gelmiş dedi. yavrum sürekli ağlıyor, zorlanma sesi gibi. uykudan uyanınca, balkona çıkınca memede sürekli ağlıyor. ben ona nasıl yardımcı olabilirim bu süreçte. teşekkürler yardımcı olan annelere