Aslancikli valla evhamlanmamak elde değil o kadar kötü bir 10 gün geçirdim ki anlatsam inanmazsınız resmen beni ameliyat değil de ortadan ikiye böldüler inanın dikişlerim falan enfeksiyon kapar yine aynı şeyleri yaşarım diye çok korkuyorum kaç gün yürüyemedim tuvalete anca gittim geldim kaç gündür tuvaletimi de hissetmiyorum ne hastane ne de doktor göresim var son çare buraya yazdım