Benim kızım 4 aylık oldu doğduğundan beri 7 günde bir yapıyor. Üstelik sadece anne sütü ile besleniyor çocuğum. Doktorlar 10 güne kadar normal diyorlar çok zorlanırsa fitil veriyorlar bende fitil kullanmaya başladım. Dün 7. Günü doldu ve yapmadı fitil kullandım rahatladı çocukcağız neden böyle oluyor bende bilmiyorum 🤷♀️