NeslihanBusra Hanımlar az önce burda bi arkadaşımız yazmış prematüre karma aşı yapılmaması gerekiyor yapıldığı için bazı sorunlara yol açmış kafama çok takıldı bizde yaptırdık. Yapılmaması mı lazımdı. Başka yaptırmayan var mı 2. Ay aşısı
Janss NeslihanBusra Doktorumuz aşılara beslenmesinden bile fazla önem veriyor . Prematüre doğduğu için bağışılık sistemi mikropları tölere edemeyebilir özel aşılar dahil tamamı yapılacak diye sıkı sıkı tembihliyor her kontrolde . 😌
Incidemir NeslihanBusra premature bebis annesiyim aşı karsiti olma luksum yok cunku gelisimini bagisiklik sistemini kazanmamis bebek anneleriyiz bilhassa premature sezeryan ise rota yuzde yuz sart ben hepsini yaptiriyorum.3.cu aya giricez
NeslihanBusra thelake bende yaptırdım canım kaç hafta doğdu birde 2. Ay karma aşı zamanında yaptılar dimi sizede
NeslihanBusra Janss canım bende öyle biliyorum ve yaptırdım zaten hepsini 1 yaş aşısı kaldı sadece burda okuyunca canım çok sıkıldı
Janss NeslihanBusra Doktor aksi birşey söylemedikce aşılarla ilgili hiçbir olumsuzluğu kabul edemem . 🤞🏻 Can sıkmaya hiç gerek yok 🌸 Sağlıkla büyüsün kuzular ♥️
Makbuss NeslihanBusra o yazan arkadaş gec yaptirmis oyuzden sorun olmus cnm inş birsey olmaz tüm bebislere
NeslihanBusra Incidemir canım bende aynı şekildeyim ve yaptırdım hepsini zaten 1 yaş aşısı kaldı oda daha 7 buçuk aylığız. Burda birisi yazmış karma aşısı yapılmamalıymış diye sizinde zamanında mı yapıldı karma aşınız
Incidemir NeslihanBusra evet normal bebeklerle ayni zamanda.prematurlerde bir tek aşilarda duzeltilmis yaş baza alinmaz