Sheqermom bende ağlaya ağlaya emzirenlerdenim hastaneden taburcu olmadan hemşire lansinoh krem önermişti bnde işe yaradığını düşünmüorm zeytinyağı sürdüm olmadı karbonatlı su dediler olmadı ayva jelini okumuştum burda ii gelmişti bi kaç gün daha deneyin isterseniz bi arkadaş yazmış buraya eğer müsaitse eviniz acık bırakın sağlık ocağı hemşiresi bna göğüs pedi kullanmayın nemli tuttuğu için iyileşmez kuru olması gerekio demişti