Arkadaşlar merhaba. Oğlum 10,5 aylık güne 9:30 da başlıyoruz. Kafamı karıştıran konu kaç uyku yapmalıyız? Eskiden 8 de uyanırdı 12-13:30/16:30-17:30 uyurduk şimdi geç uyanıyor tek uykuya mı geçmeliyim? Sizde düzen nasıl ? Açıkçası uyuması benim de işime geliyor bende dinlenmiş oluyorum (hazır şuan işe de gitmiyorum pandemiden dolayı) Sizler güne kaçta başlıyorsunuz uyku düzeniniz nasıl çok teşekkürler şimdiden.