Mehtaptvz Elfida41 2 kez kizim oldu 2 sndede bebe yagi ile sacini yaglayip ince tarakla geriye dogru taradim gecti saglik ocagimiz karbonatta kullanabilirsin demişti ama denemedim bebe yagi isimi gördü
Deletedmom115 Elfida41 Zeytinyağı sürüp bekleyin sonra tarakla tarayın ve yıkayın hemen geçmez bir kac kez tekrarlayın
Aysnynk Ben zeytinyağınıda bebe yağınıda denedim hiçbiri işe yaramadı🤦🏽♀️Ama sonra bir arkadaşımın tavsiyesiyle bebe vazelini aldım onu sürdüm akşam sabaha kadar iyice yumuşadı sabah taradım hiçbirşey kalmadı🙏