mlsmrtgl Bebeğimin uyku düzeni bozuldu her şeye ağlıyor. Meme reddi yaşıyoruz. Yıprandım bittim ne olur biri geçecek desin nolur 😓
mombeto mlsmrtgl geçecek gerçekten geçecek uzun sürüyor biraz ama geçiyor artk o sebepsiz ağlamalar. Bu büyük bir büyüme sıçraması
Aysegull1902 mlsmrtgl merhaba tam kaç aylık bebeginiz bizimde 4.sıçramaya 2 gün kaldı diyor korkuyorum :(
mlsmrtgl SeherRonyaMelek Bizde gündüz uykuları gece uykuları perişan halde. Bitik haldeyim sebepsiz ağlama tek kalmama isteği perişan etti beni 😅
Ftmsrt mlsmrtgl yani başka şeyleri çıkıyor sakinleselerde daha çok meraklı oluyorlar. Kucak istiyorlar gezmek istiyorlar yani benim kızım öyle şimdi sürekli kucakta oda oda geziyoruz dışarı çıkınca sakinliyor
Bittercikolatam mlsmrtgl merhaba meme reddi yaşıyorsanız emzik vermeyin ve ten tene temas ederek emzirmeye çalışın bebeğinizi kokunuzu alsın
Ygmryldrm mlsmrtgl bizde yasiyoruz gezdirerek meme emdiriyorum kollarim kopuyo ama dogdugundan beri hic mama kullanmadik. Gece uyanmalari basladi ama geçicek atlaticaz