Mrb kızlar size bi sorum var adet gününüzün geçdiği taktirde idrar testi yaptığınızda çift çizgiyi silik mi yoksa net bir şekilde mi gördünüz benim bir haftadır gecikmede test yaptıdıgımda dakikalar içinde oluşmasa da silik şekilde çizgi cıktı başına böyle birsey gelip te günü gecince yani silik çizgiyi görüpte gebe olan varmı ? Günüm gecmeden yapsam silik cıksa anlarım ama günüm baya baya geçti çizginin silik olmasına bir anlam kondurmuyorum