Ebrarkl benim 2 aylık bebeğiminde Bi günü ni gününü tutmuyor. Bazen düzenli güzelce uyuyor uyanıyor Bi daha uyuyor. Ama çoğu zaman yarım saat uyuyup uyanıyor sürekli esniyor ve mızmızlık yapıyor 🤷♀️ iş yapmayı geçtim akşama Bi çorba bile yapmak zor oluyor bazen mecbur kanguruya koyuyorum, o zaman da belim çok ağrıyor. Ne yapacağımı şaşırdım bnde 🤦♀️