Merhaba arkadaşlar oğlum iki yaşında bundan 1 ay önce falan annem dışarı çıkarmıştı arabalardan hiç kaçmıyor diye yolda yürürken araba geldikçe araba geliyor kaç kaç diye kenarı çekmiş o günden beri arabalardan korkuyor 2 gün önceden karşıdan karşıya geçerken motor çok hızlı bir şekilde üstlerine gelmiş annemde kaçmak için kucağına alıp koşmak istemiş düşmüş çok kotu oğlumda çok korkmuş tabi simdi de motor korkusu eklendi giriş kat evimiz balkonda çocuk araba motor geçince çığlık atıp içeri kaçıyor tek başına balkona çıkamıyor bu korkuyu nasıl unutturabilirim acaba?