masal28 geçen sene kullandık ve memnun kalmadım bu sene yenisini aldım. Çok fazla fermuar, çıt çıt var rahatsız ediyor. Oğlum çok terler, ensesine toplandığı için sırılsıklam oluyordu. Kış için woolnat kullanıyoruz, bahar ve yaz içinse emhitbaby müslin tek katlı aldım. Odası 26-28 derece arası değişiyor. Evde hm, owli, woolnat, lcw, enhitbaby tulum oldu denemekten.