ne kadar ağlarsa ağlasın battaniyede sallamam, sırf bu yüzden hamak aldım sabaha kadar sallıyoduk durunca uyanıyodu
illa emziricem diye kendimi mahvetmezdim, mama verince kötü anne olmuyormuşuz
kıyafetlere çok para vermedim zaten ama pahalı markadan bişey almazdım, sürekli yıkanmaktan halleri kalmıyo