Mnk24 canım bir de sunu söyleyim ben 2 yaşına kadar mama vereceğim öyle uygun görüyor doktorlar, uzun süreli biberon kullanmak zorundayız sonuçta, sürekli biberon kaynar kaynar suda bekler felan gerçekten uğraştırıcı şeyler.Ben çok arastırım aldım biberonu kaynatıp duruladıktan sonra çeşme suyundan yine mikrop geçer biberona o zaman anlamı kalmıyor kaynatmanın diye okumuştum. Gerçekten mantıklı geldi ayrıca biberonun kuruması gerekli ıslak biberonda bakteri üremesi oluyor. En hijyeniği sterilizatör hem de mama ısıtıyor bebeğin emziği sulugu oyuncağı aklına ne geliyorsa steril edebilirsin. 2. El hiç kullanılmamış kar uygun fiyata satılıyor burada da satılıyordu istersen Bş bak gerçekten alınca iyi ki almısım dersin