Tunamiko Gzmkrm aynı ay ve aynı durumdayız. Bence normal bebeğin midesi zaten ne kadar. Bir de kendi yesin diye bırakınca zaten bir öğünü çok uzun sürede yiyor. Aralarda meme emiyor.
Eymenncik Gzmkrm Benim oglumda 9 aylik 3 ana 1 ara ogun yapiyor. Aralarindada surekli emziriyorum ben.
ezogelinn Gzmkrm benim kızım 9 aylık 8 gibi emer 1 1.5 saat uyur 10 gibi kahvaltı eder 12.30 gibi uyumadan 150 cc mama içer kalkinca çorba 1 saat sonra meyveli yoğurt yer akşam üstü uykudan sonra beni emer arada eline elma armut muz yada yeşillik veririm kaşık maması yer gece uykusundan önce de 150 cc mama içer
curly_mom Gzmkrm ya emmesi güzel de bi yerden sonra yemesinin önüne geçiyo bağımlılık gibi bişey oluyo 🙄 Program yazıda güzel ama inan ki yetişmiyor.. Çogunlukla öğleni yapabilirsem bi çorba, yapamazsam yoğurt meyve falan geçmek durumunda kalıyorum 🤷🏻♀️